قراضه چين-محسن چاوشي(متن آهنگ وبم)



ای عاشقان ای عاشقان آن کس که بیند روی او

شوریده گردد عقل او آشفته گردد خوی او

معشوق را جویان شود دکان او ویران شود

بررو و سر پویان شود چون آب اندر جوی او

شاهان همه مسکین او خوبان قراضه چین او

شیران زده دم بر زمین پیش سگان کوی او

این عشق شد مهمان من زخمی بزد بر جانمن

صد رحمت و صد آفرین بر دست و بر بازوی او

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند – نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

شاهان همه مسکین او خوبان قراضه چین او

شیران زده دم بر زمین پیش سگان کوی او

این عشق شد مهمان من زخمی بزد بر جان من.

صد رحمت و صد آفرین بر دست و بر بازوی او

جلوه گاه رخ او دیده من تنها نیست – ماه و خورشید همین آینه می گردانند



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت17:44---17 تير 1394
تو وب دیگت نمیشه نظر گذاشت وب من:ehsan023.blogfa.com
پاسخ:بلگفا که ریخت بهم وب منم کلا پاک شده فعلاتو مدیریتم فقط3تا پست اولم که سال 92گذاشتم قابل دسترسیه. ممنون ازین که سرزدی


ehsan
ساعت17:41---17 تير 1394
بله.بهترین مدافع لیگ قهرمانان این است
پاسخ:بله شاهزاده ی والیبال جهان سیددددددد محمد موسوی


n borna
ساعت16:12---17 تير 1394
سلام من وبتو دیدم جالبه فقط یه پیشنهاد دارم از عکس هم استفاده کن تو متنات خانوومی
پاسخ:چشم فدات شم حتما.ممنون كه پيشنهاد دادي


termeh
ساعت15:41---17 تير 1394
عزیزم وبت زیباست..خوشحال میشم ب من سر بزنی و اگه مابل بودی تبادل لینک داشته باشیم...
پاسخ:ممنون چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: قراضه چين"محسن چاوشي"

تاريخ : چهار شنبه 17 تير 1394 | 15:14 | نویسنده : roya |